Üdvözöllek a blogomon!

 2011.04.11. 15:12

Miért is választottam ezt a nevet....?

Hogy ezt elmeséljem, vissza kell menni a gyerekkoromhoz.

 Testvérem és köztem nagy korkülönbség lévén, többnyire egyedül játszottam. Kreativitásom már akkor megmutatkozott.

Minden ami a kezem ügyébe került, abból valamit készítettem. A természetben található dolgokkal mindig nagyon jól el tudtam játszani. Készítettem csutkababát, kukoricaszárból hegedűt, dióhéjból kis csettegőt.

Ez idő tájt hallottam ezt a szót: Kurázsi.

Annyira megtetszett nekem ez a szó, aminek akkor még a jelentését nem tudtam, hogy elkészítettem magamnak „Kurázsit”

Ami akkor épp a rendelkezésemre állt, egy csutka és egy madzag. A madzagot rákötöttem

a csutkára és futottam vele. Kiabáltam: Kurázsi, és nagyon örültem új játékomnak.

Most értettem meg ennek a jelentőségét. Kurázsi mindig ott volt mögöttem, és most utolért.

A természetet akkor is nagyon szerettem és most is, csak most tudatosabban.

 Nagyon fontos számomra, hogy óvjuk, védjük a környezetet, mert nem mindegy, hogy a jövő nemzedéknek mit hagyunk örökül. Elszomorít amikor látom az út szélén a rengeteg szemetet.

Azt gondolom, kihasználjuk a Földet és ezt nem lehet hagyni.

Becsatlakoztam a Magyarországi Föld Egyesületbe, hogy tegyek ezért valamit én is.

A blog indító cikkemben írtam arról, hogy pedagógus vagyok. A gyerekeket is igyekszem a Föld szeretetére és védelmére nevelni.

Testünk védelméről és az egészségünk megőrzéséről is sokat beszélgetünk a kicsikkel.

 Fontos, hogy egészséges ételeket együnk, és ha ebből nem áll rendelkezésünkre elegendő, akkor vitaminokkal, táplálék kiegészítőkkel pótoljuk a hiányzó tápanyagokat. (http://mandura.weboldala.net)

A környezettudatos magatartás nagyon fontos. Azonban a testi egészség nem választható

 el a lelki egészségtől. A holisztikus szemléletet kell előtérbe helyeznünk.

A test nem választható el a lélektől. Ha nem érezzük jól magunkat a bőrünkben, lelkileg nem vagyunk egészségesek, ez hamarosan megmutatkozik testi tünetekben is.

De mielőtt ez bekövetkezne, elgondolkodunk azon, hogy talán változtatni kéne.

Ha ezt felismerjük, elkezdünk olyan lehetőségek után kutatni amelyekkel fejleszteni tudjuk a személyiségünket, lelki egészségünket.

Én is felismertem ezt és elkezdtem könyveket olvasni, hanganyagokat, cd-ket hallgatni.

„Néha az értékeket magasabb polcra tesszük. Csak akkor érheted el őket, ha fejlődsz.”

/Jim Rohn/

Kifejlesztettem magamban egy nagyon erős tanulási vágyat.

Ez az ami mindig hajt előre. Keresem, kutatom azokat a lehetőségeket, amelyekkel ki tudok jutni a mókuskerékből.

Régóta vonzanak az MLM rendszerben működő üzletek. Néhány ilyen üzletbe becsatlakoztam, és vannak ezek között olyanok, amelyeket ma is csinálok.

Miért szeretem az MLM világot?

Mert itt úgy tudok sikeres lenni, hogy másokat sikerhez juttatok. Mert itt összefogás van. Örülünk egymás sikerének /hagyományos munkahellyel ellentétben/. Mert ez egy szabad munka, sokkal kevesebb idő alatt sokkal többet kereshetek. Mert hatalmas fejlődésen mentem keresztül mióta ezzel foglalkozok. A legcsodálatosabb az, hogy emberek sokaságának megtaníthatom hogyan segíthetnek önmagukon és hogyan lehetnek szabadok.

Ebben a marketing legújabb fajtája, az Online Marketig nagy segítség.

Az új kihívások, változások engem vonzanak. Mentorom segítségével nagyon gyorsan haladok a tanulásban.

Rájöttek nálam sokkal okosabb emberek, hogy a régimódi MLM módszerek és eszközök egész egyszerűen nem váltak be. Ezért teljesen ellentétesen közelítik meg az embereket.

„A sikert csak vonzani lehet. Ha hajszolod, sosem éred utol.”

/Jim Rohn/

Ezért a sikert csak a Vonzó Marketinggel érhetjük el.

A pedagógiai érzékemet felnőttek tanítására is használhatom, ami nagy kihívás. Közben persze én is tanulok.

A világ nagyon gyorsan fejlődik, és az internetnek köszönhetően a hatástöbbszörözés elvét alkalmazva sokkal hatékonyabban és gyorsabban felépíthetjük üzletünket.

„Előbb találd meg a szenvedélyedet, azután pedig a módját annak, hogy pénzt keress vele!” /Tom Hopkins/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kurazsi.blog.hu/api/trackback/id/tr52817515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása