Új paradigmák

 2011.07.30. 21:30

"Semmi sem indokolja, hogy az önbecsapást, az önhazugságot, az ego-központúságot folytassuk." /Varga Csaba /

Ugye egyetértesz velem, hogy ez a mondat ma nagyon időszerű?

Új paradigmák /új gondolkodás/ átformálhatják az életünket.

Miért nem maradhatunk a régi, megszokott gondolkodásunknál? Ha az előbbi gondolatsort követem, akkor azt mondhatom, hogy ez a fajta gondolkodás nem folytatható.

A nagy változások mindig ezzel a mondattal kezdődnek.

-És akkor elkezdtem másként gondolkodni....

Érzem, hogy nagy dolgok vannak születőben, és boldoggá tesz, hogy ennek én is részese lehetek. És te is részese lehetsz!

Ha elutasítod a mások kárára érvényesülést. Ha nem az anyagi javak magasabb szintű fogyasztásában látod a megoldást. Hiszed, hogy ezért tehetsz, sőt tenni is akarsz, csak még nem lelted a megoldást. - nos akkor kereső vagy.

Evezzünk egy kicsit hétköznapi vizek felé.

Biztosan téged is zavarnak a szeméthegyek, amelyek lassan elborítanak bennünket. Tehetünk-e valamit ez ellen?

Igen, ha például az üzletekben, vagy piacon,a saját kosarunkba rakjuk a gyümölcsöt, zöldségfélét, vagy egyéb árút, akkor ezzel kiiktatva a nejlonzacskót, már nagyon sokat tettünk a környezetünkért.

Nekem jó érzés, hogy én is tehetek valamit.

Nem csak szemlélői, hanem aktív résztvevői lehetünk a változásoknak, életünk jobbá tételének.

"Bábuk hagyják, hogy velük játszanak. Igyekeznek megfelelni a többiek elvárásainak, reménykednek, hogyha meghúzzák magukat, és engedelmesen követik mások irányítását, akkor megússzák baj nélkül."/Szűcs Zsolt/

Ettől bizonyosan nem lesznek boldogok.

Az ember attól lesz boldog, ha ő is hozzátehet valamit a nagy egészhez, ha fontosnak érezheti magát. Felmérések alapján, az emberekben a legerősebb vágy önmaguk fontosságának megmutatása. Ennek érdekében bármit képesek megtenni.

Könnyen meglehet, hogy az új gondolkodásod a környezetednek nem tetszik. Hogy furcsán néznek rád ha más, eddig nem megszokott gondolataidat elmondod. Ilyenkor úgy érezheted, hogy egyedül maradtál. Én is érzek néha hasonlóan, de ettől én egy cseppet sem csüggedek el.

Hatalmas lehetőségek vannak előttünk. Új közösségek vannak kialakulóban. Új pénzrendszerek. Sokan vannak, akik kivárnak. -Na, én várakozó álláspontra helyezkedem.

Ez egy közös ismerősünknek, Pató Pál úrnak az álláspontja. Majd szóljatok, ha már jelentkeznek az eredmények! Majd akkor csatlakozunk!

Ezt én is megkaptam azon tevékenységgel kapcsolatban, amelyet elkezdtem. Majd megvárom, hogy tényleg kifizeti-e a cég a pénzt, tényleg betartják-e amit mondanak. Én eldöntöttem, hogy megcsinálom. A világért sem hagynám ki.

 

"Akik megélik az élet csodáját, csupán egyetlen ponton különböznek azoktól, akik nem: a szokásaikban" Rhonda Byrne

 

Név:
E-mail cím:

Címkék: új paradigmák

A bejegyzés trackback címe:

https://kurazsi.blog.hu/api/trackback/id/tr273112516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása